Tuote - Suomen bisnesongelma

B2B-ajattelun historia

B2B-mallin ristiriidat

 

B4B - Uusi tapa ajatella bisnestä

Askeleet B4B-palvelubisnekseen

B4B myynti, strategia ja organisaatio

 

Strategia ja ylivoimainen asiakashyöty

Strategia lähtee asiakkaasta

Asiakkaan sankaritarina - Parempi myyntiviesti

 

Innovaatiopino - Vaihtoehto patenttisalkulle

Itseoppiva peli - Vaihtoehto tuotekehitykselle

Asiakasohjautuva organisaatio

 

Sparrailu artikkelien kirjoittajan kanssa?

Jos artikkeli herätti kiinnostusta ja haluaisit jutella sen kytköksistä omaan bisnekseesi, klikkaa ilmainen sparraussessio tuosta alta.

Artikkelin kirjoittaja Valtteri Tuominen on Suomen ainoa teknologian myynnistä väitellyt tohtori ja tutkinut bisnestä hyvin laaja-alaisesti.

Valtteri käyttää itseään koekaniinina käytännön myyntityössään ja eri rooleissaan teknologiayrityksissä. Näistä kokemuksista Valtteri mielellään juttelee kanssasi. Käytännön kautta aluksi etäiseltä tuntuvat teoriat heräävät henkiin eivätkä ehkä tunnu niin etäisiltä.